Foto top

Foto top

woensdag 13 november 2013

Hardsteen

We hebben een nieuwe vloer in onze keuken van chinees hardsteen. We hadden onze vloer nog liggen van toen we trouwden, bijna 21 jaar geleden en die was zeeeeeeer bewerkelijk. Deze vloer zie je niks op en hij staat ook nog veel beter bij ons interieur. Het is een lekkere stoere vloer, omdat hij geborsteld is. 





mooie grove voegen

doorkijkje naar de kamer


Tussendoor nog een paar dagen naar Rome geweest met mijn moeder en twee zussen. Het was daar 23 graden!!

Onze oude vloer

Toen ik thuis kwam had mijn man de ergste rommel al opgeruimd, want het was een zooitje met al dat stof. Het zat tot op onze zolder. Bedankt schat!

Groetjes Alie


42 opmerkingen:

  1. Hoi Alie, je vloer is super mooi geworden (vond de oude ook mooi) Hier moet ook de vloer een keer vervangen worden maar ik vind zo veel mooi dat ik eigenlijk niet zou weten wat ik zou moeten kiezen. We wachten er gelukkig nog even mee :-) En Rome is echt geweldig, zeker met zulk weer!!

    Fijne avond!
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je vloer mooi geworden...veel mooier zo...en wat een mooi doorkijkje naar de kamer...SUPER...
    Ooo...Rome...ik ben verliefd op die stad, kom er zo graag...
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat is je vloer prachtig geworden. Het past nu helemaal bij je woonkamer. Zelf hebben we ook nog een zwart/wit geblokte vloer, maar nu ik dit zie gaat het helemaal weer kriebelen.
    Geniet er maar lekker van!
    Fijne avond. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vloer is heel erg mooi Alie, een goede keus en veel mooier dan de vloer die je voorheen had. Wat heb je toch een mooie inrichting in je huis.

    Wij zijn een paar jaar geleden naar Rome geweest en willen heel graag nog een keer terug. Gezellig om dat met je moeder en je zussen te doen!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vloer is echt top !!!
    En wat gezellig dat jullie lady's samen naar Rome zijn geweest. Het is daar inderdaad prachtig.
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je vloer is prachtig !!!..liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vloer heb je gekregen zeg, slim om een vloer te nemen waar je bijna niets op ziet en die ook nog eens heel duurzaam is.
    Gezellig om met je moeder en zus naar Rome te gaan, heerlijk thuiskomen dan!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En Rome...benhelemaalnietjaloershoorechtniet !!!...hahahahaha!!..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vloer en een leuk inkijkje van je huis !
    Heerlijk zo, n reisje naar Rome, ik ben er nog nooit geweest :)
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Alie,

    Oh, wat een prachtige vloer en wat een heerlijke grote keuken hebben jullie!

    Fijne avond!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus je was extra blij dat je naar Rome was en die troep niet op hoefde te ruimen.
    Het resultaat is erg mooi, en veel beter dan die oude vloer.
    De doorkijk naar de kamer ziet er ook heel mooi uit.

    Sfeertje hoor....
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je vloer ziet er heel mooi uit. Daar ga je vast veel plezier van hebben. Rome is niet verkeerd. Heerlijk weer daar nog met 23 graden.
    Mooi doorkijkje. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een heel ander gezicht. Je vloer past nu mooi bij de rest! En 23 graden.. dat klinkt nu wel heel lekker!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De vloer is mooi en wat een verschil deze kleur past perfect bij het geheel.
    Gezellig zo`n reisje naar Rome met moeder en zus ,

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt het goed aangepakt! Lekker met 23 gr. in Rome en thuis is alles geregeld! Fijn thuiskomen zo.
    De vloer is prachtig, veel mooier dan de vorige en......handig dat je er niet zoveel op ziet, daar houd ik wel van haha!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig verschil!
    Leuk je doorkijkje naar de kamer, zien we precies je mooie kast staan..
    ik dacht even dat de volgende foto uit je raam genomen was.. haha..
    Maar Rome.. heerlijk en zeker met moeder en zussen!
    Genieten!
    En dan thuis komen bij zo'n lieve klusman :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We hebben een soortgelijke vloer in de keuken. Vietnamees hardsteen. Lijkt precies op jouw vloer. Daar zie je ook niet veel op, maar je moet erg uitkijken met zure vloeistoffen, fruit, azijn, wijn, etc. Dat bijt uit. Misschien is dat bij jou niet, maar ik geef het je toch maar even mee. Ziet er prachtig uit, hoor. Ook je kamer is heel sfeervol.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alie, ik vind je vloer prachtig!! Staat heel sfeervol en stoer.

    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooohhh...ik heb je foto's een paar keer bekeken...prachtig zeg! Het doorkijkje naar je kamer vind ik ook erg mooi...wat heb je het toch sfeervol ingericht...

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige vloer wat zou je daar plezier van krijgen zeg staat zo mooi bij je spullen ...en wat een lieverd zeg die man van je ..... prachtige foto's wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi zeg je vloer, wij hebben Vietnamees hardsteen en ik ben er nog steeds blij mee. ..Heerlijk een paar dagen naar Rome.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige vloer staat geweldig bij jekeuken. Ik vind ook de doorkijk naar je kamer zo mooi.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is je vloer mooi geworden zeg en past helemaal bij je huis, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige, mooie stoere vloer, Alie. Past prachtig in je keuken!
    En wat leuk om als 4 vrouwen uit het gezin een reisje gemaakt te hebben.
    En die 23 graden waren ook niet verkeerd!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent!! Het staat veel mooier bij je inrichting dan die oude vloer.
    Leuk dat je in Rome bent geweest!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Alie,
    Wat een prachtige vloer. Het staat echt veel mooier en warmer zo. Wat een verschil. Maar ik kan me goed voorstellen dat het heel veel stof heeft gegeven. Wat een schat die man van jou om het meeste opgeruimd te hebben voor je thuiskwam... Hier ga je veel plezier aan hebben.
    Fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Alie, wat heb je een prachtige vloer !!! Past perfect bij jouw interieur,wat is het sfeervol bij jouw…ik jou erg van de foto "doorkijk naar de kamer" ….zo moooooi !!!!!! je hebt echt wel smaak hoor !!! Wij hebben nog 3 kasten staan van toen we trouwden (bijna 30jr) geleden hebben er toen veel moeten voor sparen …haha…. ze waren handgemaakt in volle eik in Frankrijk …. alleen de kleur hé nu ….kunnen niet weg….we wonen op een bel-étage en de opening waar ze eens zijn binnen gekomen is weg…door verbouwing van de keuken…. eens kijken wat ik ermee kan aanvangen maar het moet natuurlijk wel mooi blijven hé !!!
    lieve groeten fijne dag nog
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg mooi geworden Alie, staat echt geweldig!
    Lekker stoer en toch stijlvol, hou ik van..;-))
    Fijne dag!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een lieve man toch...? Jij lekker even genieten en hij doet ondertussen al het werk. Wat een topper.
    Je vloer is echt super!
    Prachtig strak en stijlvol........geweldig!

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is heel mooi geworden zeg! En lekker dat je er even uit bent geweest. Zeker met deze kortere grijze dagen! En nu lekker genieten van je nieuwe vloer!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie vloer ! Ongeveer dezelfde hardsteen als de mijne denk ik .... en héél gemakkelijk in onderhoud !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Alie je vloer is echt prachtig en wat een fantastische inrichting heb je toch... rome is natuurlijk erg mooi, zeker met 23graden, heerlijk hoor!

    Geniet maar lekker van je huis!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Erg mooi jullie nieuwe vloer! en veeel mooieer dan eerst!
    Wat goed van ja dat naar Rome gaan, moet ik onthouden, ha ha
    voor als we weer eens verbouwen....
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie vloer, veel beter dan jullie oude vloer. Ik vind alles in jullie huis prachtig.Super hoor!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een pracht van een vloer! En een reisje naar een warm en zonnig oord én een man die de opkuis na de werken op zich neemt, helemaal WOW is dat! Prachtig huis heb je! Ik geniet samen met jou en noteer de naam van jullie vloer want hier is al lang een andere vloer nodig, al zal dat nog wel een hele tijd op zich laten wachten. In elk geval zorgde jij voor mooie inspiratie! Dankjewel!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooi je vloer! en heerlijk om er even tussenuit te gaan en dan nog naar Rome...heerlijk:-)
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat heerlijk dat je handige man zo je keuken een ware metamorfose geeft! Ik ben wel benieuwd hoe het nu met de overgang naar de houten vloer van de kamer zit, want de tegels liggen nu toch hoger..
    Rome staat hier ook nog op het lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Alie ,
    Even een over je vraag , ja het is glad maar wel niet glanzend het is mat met die paste wax , maar is héél goed af te nemen met een doek !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. mooi geworden hoor! ik vind het beter:)rustiger ....
    zo, jij lekker weg in Rome en manlief aan t boenen, das pas liefde!
    haaha groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Je vloer is mooi geworden. En weinig onderhoud, volgens mij. Altijd slim!
    Goh, en goed geregeld, naar Rome! Moet ik hier ook eens voorstellen....
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen