Foto top

Foto top

vrijdag 22 augustus 2014

Krans en werkhoekje

Heel veel blogsters volgen elkaar ondertussen ook op facebook en zo leer je elkaar eigenlijk nog beter kennen. Pietrik van de blog "Blomkje en Wenje" liet deze week prachtige kransen zien, die ze zelf maakt en verkoopt. Ik heb een een krans van eikenblad besteld en vanmorgen werd hij bezorgd. Hij is prachtig, misschien ook iets voor jullie??

Nu nog fris groen, maar hij droogt ook heel mooi in, dus je hebt er jaren wat aan.


Zolang even aan de spiegel gehangen, maar hij staat overal mooi.



Mijn man wilde graag een hoekje voor zichzelf, waar hij z'n bouwpakket kon laten liggen en zo weer verder kan. Nou, dat hoef je geen twee keer te zeggen natuurlijk.




Een tafel van MP geverfd met krijtverf van Pure & Original in de kleur Earth Stone


Deze oude lamp in de kleur Slated Grey....


Tijdens de vakantie kocht ik twee leuke ornamenten

Allemaal een heel goed weekend!!

32 opmerkingen:

  1. Wat een mooie krans, zeg...! Maarre... is dit niet eerder een krans van eikenblad? In plaats van berkenblad? ;-)

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pracht van een krans!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige krans heb je besteld bij Pietrik! Staat geweldig.
    En je het ook een mooie hoek voor je man gecreeerd!
    Je bent wel handig met kwast en verf.
    Een mooi weekend gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige krans gekocht, staat heel mooi! Ja, dat kun je wel aan Pietrik over laten, ze maakt de mooiste kransen!
    Het hoekje van manlief is ook heel mooi geworden. Ik zie dat je de lamp ook geverfd hebt. Prachtig geworden. Heb je 'm nog speciaal behandeld van te voren of meteen de verf erover?
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hoekje had ik al gezien, echt leuk geworden. En die krans is ook super. Maar het is inderdaad wel eikenblad. En dat droogt heel mooi in, ik heb er al een die verschillende jaren oud is en één die ik verleden jaar kocht. Je ziet nauwelijks verschil.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige krans! Ik heb ook een beetje en zwak voor kransen.....
    Je hebt een mooi hoekje voor je man gemaakt. Helemaal in stijl!
    Gaat goed hè....zo'n lamp verven. Ik heb in de garage zo'n zelfde vloerlamp staan, wacht om geverfd te worden.. Nu ik je lampje heb gezien denk ik dat deze lamp weer mijn volgende project wordt.

    Fijn weekend.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige krans..ik ken haar geloof ik niet. Heb haar niet op fb. Ik vind je lampje ook heel mooi geworden. Zo kan je man heerlijk werken.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zo zag ik dus deze tafel al op fb voorbij komen. Ziet er leuk uit Alie.

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat je zo'n lamp kunt verven heb ik nooit geweten, tenminste met die verf! Weer een idee opgedaan, bedankt! Want die is wel mooi geworden. De tafel natuurlijk ook hoor.
    De eikenbladkrans is groot maar past hoed op je spiegel.

    fijn weekend
    Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sorry! Goed natuurlijk! Krijg je als je snel wilt hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie krans, eikenblad is daar heel erg geschikt voor. Mooi straks ook in het najaar en met kerst.

    Het plekje voor je man is ook mooi geworden. Eigenlijk kun je met verf alles helemaal naar eigen wens inkleuren. Ik vind het tafeltje en de lamp bijzonder geslaagd, Alie.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zelf een krans van eikenblad gemaakt , ze zijn prachtig ! Je tafeltje is ook héél mooi !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is zeker mooi...ja ik heb aardig wat hortensia kransen verkocht afgelopen week via fb...leuk toch !!..liefs van mij fijn weekend...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, zo'n eikenbladkrans vind ik ook mooi!
    Fijn zo'n hoekje. Het is op zolder ofzo? Daar lijkt het op. Inderdaad bouwdozen moet je niet steeds op hoeven bergen, fijn als je dat kunt laten liggen.
    Fijn weekend!
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige krans,..hiervan ga je zeker genieten. Je bureau/lamp zijn ook heel mooi geworden. Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij staat prachtig op je spiegel en heel erg lief van je dat hem laat zien :) Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie krans,ik heb deze week een hortensiakrans gemaakt. Ben er ook heel blij mee.

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zal al heel wat mooie kransen van Pietrik op FB voorbij komen. Zo leuk om daar ook van alles te zien. Je man boft met zijn hoekje hoor, weer helemaal in stijl. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig die kransen van Pietrik! Ik had ze ook al voorbij zien komen.
    Je hebt ook een mooi werkhoekje voor je man gemaakt. Het ziet er gezellig uit!
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige krans, en wat is het tafeltje mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtigr kransen maalt pietrik eh!! Vond het moeilijk welke ik moest kiezen, maar ik krijg een mooie hortensia opgestuurd. Hopelijk ben ik er even blij mee als jij.
    Bisou,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb de prachtige kransen ook op FB gezien...en ik heb zelf jaren geleden een "frans eikenblad" krans gekocht, die helemaal ingedroogd is. Hij ziet nog steeds prachtig uit...Wat een leuk hoekje heb je voor je man gemaakt en de kleuren zijn super mooi....Leuke ideeën weer....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De krans is echt heel erg mooi! Ben erg benieuwd hoe hij indroogt. En wat een mooie kleur van P&O, staat super, zo'n gezellig hoekje. Ik wens jou ook een fijn weekend! Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie krans , hangt heel mooi aan de spiegel .
    Jouw man zal ook blij zijn met zijn hobbyhoekje.
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alie,wat een prachtige krans !!! Je man heeft daar toch één héél
    mooi gezellig hobbyhoekje ... wat mooi , ook het idee van de oude
    lamp te schilderen ... en je ornamenten zijn gewoon prachtig, kocht
    je die in een winkel of online, want zoals je weet woon ik veraf van alle
    mooie winkels die hier vaak aan bod komen ...:-(:-(
    héél fijne zondag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooie krans!
    Je man ook weer blij met zn eigen werkplek, al denk ik niet dat die decoratiespulletjes daar blijven staan he hihi.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  27. das leuk geworden! wat kun je toch vel doen met een likje verf en mp;-)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt super die krans, lekker groot.
    En je hoekje is ook weer helemaal in stijl...ik zal je eens opzoeken op fb.

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige krans. En een heerlijke werkpleg voor je man.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende krans, en een hele mooie werkplek voor je man, past heel mooi bij de rest zag ik, Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. moet je grootte van de kamer Overweeg, inclusief plafondhoogte, voordat je koopt ontwerp vloer lamp voor uw huis of kantoor. Lang, dun en boog ontwerpen hebben het effect van het verlengen van de kamer ze in, waardoor ze bijzonder goed voor kleine ruimtes. Voor grote kamers, probeer dan met behulp van een passend paar vloerlampen.
    Moderne design vloerlamp Nederland

    BeantwoordenVerwijderen