Foto top

Foto top

woensdag 9 oktober 2013

Pure & Original

Zoals jullie misschien wel weten ben ik een grote fan en gebruiker van de verven van Pure & Original. Ik vind het resultaat niet alleen geweldig, maar het is ook heerlijke verf om te gebruiken. Een tijdje terug kreeg ik een mailtje van Erwin van P&O of hij niet wat foto's van onze muren op hun facebook-pagina mocht zetten (facebook.com/PureOriginal). Hij had wat foto's op mijn blog voorbij zien komen. Nou, altijd goed natuurlijk. Hij vertelde dat hij ook graag een blog wil beginnen voor en door liefhebbers van Pure & Original. Deze blog gaat dan over P&O-gerelateerde items, zoals geverfde muren, kasten, maar ook stoere sferen. Het moet in ieder geval wel passen in het P&O-kader. Dus hierbij een oproep aan alle mede-blogsters, die ook deze geweldige verf gebruiken om mooie foto's (misschien met een tekstje erbij) toe te sturen aan Erwin (info@pure-original.nl). Hij kan deze dan gebruiken voor hun blog of facebook.


Groetjes Alie

19 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan van Pure & Original.
    Altijd leuk als je complimentjes krijgt van je foto`s op je blog.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik heb zelf geen ervaring met P&O maar volgens mij zijn er zat blogsters die dat wel hebben.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je hiervoor benaderd bent. Ik ben zelf niet merkvast en heb van verschillende namen verschillende kleuren verf gebruikt. Maar de muren in onze slaapkamer zijn wel bewerkt met verf van P & O, ik ben nog altijd blij met de kleur!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk , zelf heb ik geen ervaring met P&O wel met painting The Past haha concurrent ook mooi hoor ! Maar er zijn andere blogsters genoeg die net als jij met P&O gewerkt hebben !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Ik heb nog nooit met deze verf gewerkt, maar er zijn vast andere blogsters die hier wel ervaring mee hebben.

    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ik zag het al op facebook voorbijkomen.
    Ik werk zelf ook graag met Pure & Original, maar dat weet Erwin inmiddels wel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Alie,
    Wat leuk dat je deze vraag kreeg. Een eer hoor... Ik heb de verf nog nooit gebruikt dus ik kan er niet aan mee doen, maar ik geloof je wel op je woord dat de verf heerlijk in het gebruik is... En jouw foto's zijn prachtig natuurlijk!!!
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke actie! Ikzelf gebruik eigenlijk altijd Histor, dus geen foto`s van mij. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik ben geen fan van schilderen naar ik ga P & O onthouden!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt heel leuk Alie, ik schilder graag dus ik ga het zeker onthouden.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt wel héél erg leuk voor jou !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een eer dat ze je vragen om foto's! Leuk hoor!

    Nog een fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk!
    ga ik zeker doen.
    ik ben nl ook groot fan;)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke eer, Alie!
    Kun je zien hoe de woonbloggen bekeken worden door allerlei winkels en bladen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zul te trots zijn. Leuk voor je . Zelf ben ik ook een fan van de verf.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw foto´s zijn in ieder geval al heel mooi!
    Lieve groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er altijd stijlvol uit op je blog, geweldig Alie!
    Bij ons is één muur in de slaapkamer met P & O gedaan, helemaal super en
    volgend jaar wil ik in de huiskamer de muren gaan doen.
    Een hele fijne dag en lieve groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan me goed voorstellen dat juist jij benaderd bent, je foto's ademen altijd zo'n mooie sfeer uit! Ik geniet er altijd weer van.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk da je benaderd bent,! Ik heb zelf geen ervaring met P&O.

    BeantwoordenVerwijderen