Foto top

Foto top

woensdag 14 december 2011

Hallo allemaal, hier is dan mijn eerste berichtje op mijn eigen blog. Ben al een hele tijd een echte blog-liefhebber en dan vooral van al die mooie woonblogs. Op aanraden van mijn oudste zoon hebben we met z'n tweeen deze blog in elkaar geflanst. Heb al wat mooie foto's proberen te maken (maak nooit foto's), maar geinspireerd door jullie prachtige foto's heb ik ook maar wat geprobeerd.

Kerstversieringen

Eigenlijk ben ik niet zo van die overdreven kerstversieringen, maar naarmate de kerst dichterbij komt, komt er toch steeds meer bij. Ook een kerstboom is niet één van mijn favoriete kerstversieringen (hou namelijk helemaal niet van kits), maar op aandringen van niet alleen de kids, maar vooral de man des huizes, ook dit jaar maar weer een boom.


1 opmerking: